По завршетку другог циклуса полазник/ца ће умети да:
• креира, уређује, обликује и штампа текстуални документУ другом циклусу обуке, трајања 17 сати, полазник треба да научи да користи текстуални документ, као најчешће сретану форму електронске комуникације. Расположиво време II
циклуса је довољно да полазник буде оспособљен да напише, коректно обликује, уреди, и одштампа документ типа пријаве за посао. Уз подсећање на вештине које је стекао у I циклусу, знаће у ту пријаву да стави и своју фотографију коју је претходно скенирао, као и да преузме формулар за пријаву са Интернета.
По завршетку трећег циклуса полазник/ца ће умети да
• креира, уређује, обликује и штампа табеларни документ
• креира, уређује, штампа и приказује презентацију
У трећем циклусу, трајања 13 сати, полазник треба да научи да елементарно барата табеларним документом и презентацијом, јер они представљају две форме документа
назаобилазне у пословном свету. Имајући у виду колико је табеларни документ комплекснији од презентације претпоставили смо временску расподелу 80:20, али ће сваки предавач овај однос прилагодити свом материјалу и конкретној групи.
Реализација исхода
Вероватно је да ће се предавач, у реализацији овако интензивног програма, и поред јасно
дефинисаних исхода, често наћи у дилеми како да одмери минималну количину информација
које ће обезбедили комплетност вештина, и чему да да приоритет. У контексту ефикасности процеса учења издвајамо следеће:
Процедурална знања, круцијална за постизање образовних циљева, стичу се искључиво практичним вежбама и активностима. Дакле понављањима треба дати приоритет над детаљима;
Интеракција у групи знатно напређује ефикасност рада, па топло препоручујемо да у избору активности предност дајете онима које ту интерацију поспешују;
Ефикасан трансфер знања се постиже разумевањем чињеница, које прати поимање контекста, стога је неопходно да непрекидно подсећате полазнике на контекст у коме
чињенице које тренутно представљате имају оперативни значај;
У образовању одраслих централна је сврсисходност учења, а сврсисходно учење се базира на претходном знању и искуству, које је основа за даља сазнања, али истовремено и обликује та сазнања. Круцијално је стога упућивање полазника на њихово постојеће знање и искуство
које имају у вези онога што им представљамо, да би могли да нова знања надограђујемо, у форми екстензије, на њихова постојећа